پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 03:14

کد خبر 462486

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:11:22


طاهری: ملی‌پوشان فوتسال در حضور تماشاگران انگیزه می‌گیرند


ایرنا/ کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی ایران هر زمانی در حضور تماشاگران بازی می‌کنند، نمایش بهتری از خود به ارائه می‌کنند که این موضوع در دیدار فینال مشهود بود.
محمد طاهری در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که با پیروزی برابر تایلندِ میزبان به دست آمد، گفت: در ابتدا به کادر فنی، بازیکنان و همه هموطنان که با این پیروزی دلشان شاد شد، تبریک می‌گویم. واقعا از بازی ایران مقابل تایلند لذت بردیم. ملی‌پوشان یک بازی منطقی، جنگنده و با برنامه ارائه دادند و توانستند با یک تاکتیک خوب، تایلند را شکست دهند.
وی افزود: در دیدار فینال هم در دفاع و هم در حمله خوب بودیم. هم از قهرمانی لذت بردیم و هم از نوع بازی بازیکنان. ان‌شاءالله با حمایت بیشتر از فوتسال، تیم ملی با اردوهای بیشتر راهی جام جهانی شود و نتایج درخشانی در ازبکستان به دست آورد.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: بازیکنان ما در فینال بدون اشتباه بازی کردند و قبلا گفتم که هر موقع در حضور تماشاگران بازی می‌کنند، عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهند. تایلند از امتیاز میزبانی برخوردار بود و تیم دست و پا بسته‌ای نبود. این تیم همیشه در آسیا جزو مدعیان بوده اما عملکرد خوب بچه‌ها باعث شد با منطق بازی کنیم و قهرمان شویم.
طاهری در مورد کسب عنوانین انفرادی جام توسط بازیکنان ایران، گفت: به سعید احمدعباسی بابت کسب عناوین آقای گلی و بهترین بازیکن و باقر محمدی هم تبریک می‌گویم که عملکرد بی‌نقصی داشت. او چندین سال است که بدون نوسان دروازه‌بانی می‌کند و هم در مسابقات ملی و هم باشگاهی به تیمش کمک می‌کند. خدا راشکر که این عناوین به ما رسید. حالا بچه‌های ما وقت زیادی برای شادی ندارند و باید زودتر برگردند و برای مسابقات جهانی آماده شوند.
وی در خصوص جام جهانی ازبکستان که در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود نیز بیان کرد: تیم‌هایی که به جام جهانی می‌آیند همگی خوب هستند و بازی آسانی آنجا نداریم. در سید یک قرار گرفتیم و شاید کار در مرحله گروهی کمی راحت‌تر باشد اما در جام جهانی هر بازی حکم یک فینال را دارد. اگر بخواهیم در باد قهرمانی بخوابیم، ضربه می‌خوریم. باید چند روز دیگر کار را شروع کنیم. فدراسیون الحق و الانصاف به خوبی از تیم ملی حمایت کرده و کمیته فوتسال هم کارش را خوب انجام داده اما این حمایت باید ادامه‌دار باشد. مجموعه فوتسال باید به تیم ملی کمک کنند تا در جام جهانی موفق باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط