چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 17:21

کد خبر 462547

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:00:00


‌ساخت‌ بزرگ‌ترین میدان عرضه دام در زنجان


تسنیم/ معاون دادستان مرکز استان زنجان همراه دیگر مسئولان استانی از روند ساخت و ساز بزرگترین میدان عرضه دام بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هادی، معاون دادستان مرکز استان زنجان در این بازدید که مدیرکل اوقاف استان زنجان، شهردار زنجان، مسئول اداره بهره‌وری اقتصادی اوقاف و رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان نیز حضور داشتند، در جریان فرایند ساخت و تکمیل بزرگترین میدان عرضه دام استان در مجموعه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان قرار گرفت.

 در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین مختار کرمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گزارشی بیان کرد: طرح احداث میدان جدید عرضه دام در این مجموعه در سازمان اوقاف تایید و به تصویب نهایی رسید که شامل 50 آغل 40 متری، انبار فروش علوفه، رستوران، چهار عدد باسکول، ساختمان مدیریت، غرفه‌های تغذیه، مهمانسرا و اسکان است.

 وی افزود:این طرح برای 20 نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد خواهد کرد و بر اساس برآورد انجام شده در قالب طرح مطالعاتی، درآمد این طرح ماهانه 600 میلیون تومان خواهد بود.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: با توجه به پیشرفت نزدیک 50 درصدی این طرح در تابستان امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که نقش مهمی در تامین زنجیره امنیت غذایی، متعادل‌سازی قیمت و دسترسی مناسب‌تر به دام سبک و سنگین در استان و منطقه خواهد داشت.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط