چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 20:03

کد خبر 462571

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:58:46


انتقاد آتش‌نشانی بندرعباس از تصویربرداران حوادث‌


ایسنا/ رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مردم خواست هنگام وقوع حوادثی مانند آتش‌سوزی، از توقف و ایجاد ترافیک برای فیلمبرداری و عکاسی پرهیز کنند.

محمدامین لیافت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به اطفای کامل آتش‌سوزی گسترده انباشت ضایعات فلکه برق جنب بازار شهاب، اظهار کرد: افتادن یک شیء داغ در ضایعات موجب آتش‌سوزی شد. در تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ گزارش آتش‌سوزی بین پاساژ ‌و بازار شهاب گرفته شد و گروه‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام و عملیات مهار آتش و ایمن‌سازی محیط شروع و از سرایت آتش به بازارهای مجاور جلوگیری شد. 

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی خسارت جانی در پی نداشت، گفت: یکی از مسائلی که باید به آن پرداخته شود، ترافیک ناشی از این حوادث است. از مردم تقاضا می‌شود هنگام وقوع حوادث به جای توقف و گرفتن تصویر، مسیر تردد به منطقه حادثه‌دیده را برای تیم‌های امدادرسانی باز کنند.

لیاقت تأکید کرد: این از جمله وظایف هر کسی است که در راستای افزایش سرعت عمل عوامل امدادی، اقداماتی انجام دهند که این نیروها سریع‌تر به محل حوادث برسند و آن حادثه را مدیریت کنند و مانع از گسترش خسارت‌ها شوند. 

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط