چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 20:57

کد خبر 462608

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:18:30


کمک ۲ میلیارد ریالی محسن چاوشی برای آزادی زندانیان قزوینی


ایرنا/ رییس ستاد دیه قزوین گفت: محسن چاوشی، هنرمند عرصه موسیقی کشور در اقدامی خیرخواهانه ۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به این استان کمک کرد.

مهدی عبدیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرومند کشورمان، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط