چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 10:59

کد خبر 462738

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:35:33


جوان اول والیبال ایران بی‌تاب VNL!


ورزش 3/جوان اول والیبال ایران قصد دارد لیگ ملت‌های سال گذشته را به فراموشی بسپارد.
پوریا حسین‌خانزاده ستاره بیستو یک ساله والیبال ایران، که در دو سال گذشته در لیگ برتر والیبال ایران بسیار عالی کار کرده و بهترین بازیکن پست خودش بوده است، در سال دوم خود در تیم ملی به دنبال عملکردی درخشان است.
پوریا حسین خانزاده که سال قبل نیز توسط بهروز عطایی به تیم ملی دعوت شده بود و همچنین  در لیگ ملتهای والیبال حضور داشت، نتوانست آن طور که باید و شاید در این تورنمنت خودی نشان دهد.
شاید عدم درخشش حسین خانزاده در سال قبل تجربه کم او در تیم ملی بود، اما امسال او دیگر جای هیچگونه اشتباهی ندارد و همه هواداران والیبال در ایران منتظر درخشش او در لیگ ملتهای والیبال هستند تا با اسپک‌های بی نظیرش تیم ملی را به المپیک پاریس برساند.
البته او باید برای قرار گیری در ترکیب با بازیکنانی همچون میلاد عبادی پور، شهروز همایون فرمنش، مبین نصری، امیرحسین اسفندیار و مرتضی شریفی رقابت کند که همه این بازیکنان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.
عملکرد عالی حسین‌خانزاده در لیگ ملتهای والیبال به سود خود او نیز خواهد بود زیرا چشم های مدیران تیم های اروپایی زیادی به سمت اوست تا این ستاره والیبال ایران را به باشگاه خود بیاورند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط