چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 17:39

کد خبر 462861

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 14:32:21


دو خودروی سرقتی در کوهدشت کشف شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: ۲ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان کشف و ضبط شد و تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

سرهنگ علی امانی، فرمانده انتظامی کوهدشت بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و پاسگاه کوهدشت شمالی در حین گشت زنی هدفمند درسطح حوزه استحفاطی به ۲ خودرو رها شده در سطح حوزه مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که خودروهای مذکور مسروقه هستند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کوهدشت بیان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌های پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط