پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 21:14

کد خبر 463052

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 09:20:00


این دو گوشی اندرویدی به آخر خط رسیدند


شهر سخت افزار/ شرکت وان پلاس با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که دو گوشی وان‌پلاس 8 و برادر بزرگ‌تر آن یعنی وان‌پلاس 8 پرو به‌زودی آخرین به‌روزرسانی خود را دریافت خواهند کرد. این دو گوشی در سال 2020 عرضه شده و اکنون به انتهای مسیر خود رسیده‌اند، بنابراین پشتیبانی از آن‌ها پایان می‌یابد.

وان پلاس آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro خود منتشر کرده و به طور رسمی اعلام نموده که پایان دوره پشتیبانی از آن‌ها فرا رسیده است.



این مدل‌ها که در آوریل 2020 عرضه شدند، قرار بود به مدت چهار سال به‌روزرسانی امنیتی و سه آپدیت اصلی سیستم‌عامل اندروید دریافت کنند، وعده‌ای که وان پلاس اکنون به آن عمل کرده است.

پشتیبانی از گوشی‌های وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 پرو پایان یافت
آخرین به‌روزرسانی، آپدیت OxygenOS 13.1.0.587 خواهد بود که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید 2024 را به همراه دارد. همانطور که می‌تواند حدس زد، هدف این به روز رسانی افزایش امنیت و ثبات سیستم است.



به گزارش Gizmochina، در بیانیه منتشر شده توسط وان‌پلاس توضیح داده شد که سفر چهار ساله سری OnePlus 8 اکنون به پایان رسیده و از کاربران برای مشارکت فعال و بازخوردهایشان که به طور قابل توجهی به بهبود تجربه OxygenOS کمک کرد، قدردانی شده است. این شرکت بر نقش بازخورد کاربران در ایجاد نرم‌افزارهای پایدار و بهینه نیز تأکید کرد.

این به‌روزرسانی به‌صورت چند مرحله‌ای منتشر می‌شود تا امکان دریافت بدون مشکل آن برای همه کاربران تضمین شود. اگر اعلان OTA را در دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) سپس بخش درباره دستگاه (About device) و در نهایت گزینه OxygenOS، برای بررسی امکان دریافت این آپدیت به صورت دستی اقدام کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط