پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 11:24

کد خبر 463148

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 18:24:14


همه با تمام قوا برای بقای تیم شهرداری آستارا تلاش می‌کنیم


ایرنا/ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: با همه توان کمک خواهیم کرد تا تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته یک باقی بماند.

سروش چالاک، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا اظهار کرد: جلسات خوبی با مسئولان ورزشی و مدیران تیم فوتبال شهرداری آستارا برگزار شده است و همه یک‌صدا در پی آنند با رفع مشکلات باشگاه از جمله مسائل مالی، این تیم در لیگ دسته یک باقی مانده و رشد کند.
وی افزود: با درایت مسئولان ورزشی شهرستان و حمایت های فرماندار می توانیم مشکلاتی را که گریبانگیر تیم شهرداری آستاراست، رفع کنیم.
این مسئول ادامه داد: باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای این شهرستان مرزی یک نماد به حساب می آید و باید برای حفظ این تیم که طرفداران زیادی دارد و هر هفته جمعیت زیادی از جوانان و نوجوانان را برای دیدن بازی به ورزشگاه می کشاند و با شور و شوق وصف ناشدنی تیم محبوب شان را تشویق می کنند، حفظ کنیم.
چالاک بیان کرد: در ادامه جلسات با مسئولان ورزشی و باشگاه برای رفع مسائل آنها امروز نیز نشستی را با مالک باشگاه و مدیران تیم شهرداری آستارا و فرماندار شهرستان برگزار کردیم و تصمیمات بسیار خوبی نیز گرفته شد که امیدواریم خروجی آن بزودی برای تیم و مردم نمود یابد.
وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری آستارا در ادامه لیگ تا پایان فصل شش بازی دارد و برای آنکه در لیگ بماند باید بتواند از این شش بازی امتیاز بگیرد در غیر این صورت سقوط خواهد کرد از اینرو از همه امکانات ورزشی و مالی برای بقای این تیم در لیگ استفاده خواهیم کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا تاکید کرد: در شش بازی باقی مانده تا پایان لیگ تیم شهرداری آستارا در سه بازی میزبان خواهد بود و باید از این میزبانی به نحو احسنت استفاده کرده و امتیاز مناسبی را دریافت نماید.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط