پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 20:38

کد خبر 463160

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 18:33:59


۸۹ گلستانی عازم سرزمین وحی شدند


مهر/ مدیر حج و زیارت گلستان از اعزام ۸۵ زائر از این استان به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و گفت: ۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره مفرده هستند.

سیدعلی میرقاسم‌پور، مدیر حج و زیارت استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت‌آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط