پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 09:14

کد خبر 463246

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:49:39


گوشی جدید HTC U24 یا U24 Pro با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در راه است


ترنجی/ به نظر می‌رسد که گوشی جدید HTC با نام U24 یا U24 Pro به زودی معرفی خواهد شد. این تلفن هوشمند به تازگی در میان داده های بنچمارک Geekench و گواهینامه SIG ظاهر شده است.

گوشی HTC U24/ U24 Pro با ۱۲ گیگابایت رم در بنچمارک Geekench مشاهده شد
گوشی جدید HTC با شماره مدل 2QDA100 شناسایی شده که احتمالا HTC U24 یا U24 Pro نام خواهد داشت. این دستگاه جانشین HTC U23 می‌شود که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود. نتایج بنچمارک Geekench اچ تی سی 2QDA100، نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند در تست های تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۰۹۵ شده است. این دستگاه در تست های چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳,۰۰۶ را ثبت کرده است.


داده های بنچمارک Geekench

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده HTC را بر عهده داشته باشد. این یک تراشه ۸ هسته‌ای بوده و از پردازنده گرافیکی Adreno 720 بهره می‌برد. HTC U24/ U24 Pro با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم این دستگاه در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده و ممکن است پیکربندی های دیگری نیز وجود داشته باشد. HTC U23 که در سال گذشته میلادی معرفی شد، از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بهره‌مند بود. ارتقاء نسل آینده این تلفن هوشمند به اسنپدراگون ۷ نسل ۳، عملکرد بسیار بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


بلوتوث SIG

ممکن است اچ تی سی U24/ U24 Pro برخی از مشخصات نسل قبل را حفظ کند
گواهی بلوتوث SIG تأیید می‌کند که HTC U24/ U24 Pro از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخصات کامل این تلفن هوشمند آینده اچ تی سی فاش نشده، اما انتظار داریم که این دستگاه برخی از مشخصات مدل قبل را حفظ کند.

انتظار می‌رود که این گوشی آینده HTC مانند U23 سال گذشته دارای یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. این دستگاه دارای استاندارد IP67 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. سری HTC U23 دارای باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپری بود. ممکن است HTC U24/ U24 Pro از باتری پرظرفیت‌تری بهره‌مند باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان رونمایی این گوشی آینده اچ تی سی منتشر نشده است. اما با توجه به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG توسط این تلفن هوشمند، انتظار داریم که در ماه های آینده معرفی شود.

نظر شما درباره این گوشی آینده HTC چیست؟ آیا شما طرفدار این برند هستید؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط