پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 18:08

کد خبر 463255

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:55:57


استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی‌ها از طرح کالابرگ


صدا و سیما/ مردم مازندران در طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال خرید کردند

علی باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، اظهار کرد: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی‌ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشان‌دهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.
باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود
باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 
او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.
باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط