پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 11:25

کد خبر 463469

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 23:04:09


ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است


ورزش 3/جاناتان تاه، ستاره بایر لورکوزن، به پیوستن به بایرن مونیخ ابراز علاقه کرد.
یکی از ستاره‌های بایر لورکوزن در این فصل که تاثیر قابل توجهی بر روی قهرمانی آنها دارد جاناتان تاه است. به دلیل همین نمایش‌های خوب از الان باشگاه‌های زیادی به جذب او علاقه‌مند هستند که یکی از آنها بایرن مونیخ دارد. با توجه به اینکه قرارداد تاه و لورکوزن تا سال ۲۰۲۵ است، مدیران قهرمان بوندسلیگا باید در تابستان آینده برای سرنوشت او تصمیم بگیرند.
فرناندو کارو، مدیرعامل لورکوزن در مورد وضعیت تاه گفت:«ما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم. ما باشگاهی هستیم که اجازه نمی‌دهیم بازیکنان‌مان مجانی بروند. این بدان معناست که باید قرارداد او را تمدید کنیم، در غیر اینصورت مجبوریم او را بفروشیم. ما با جاناتان صحبت کرده‌ایم، او می‌داند که باشگاه و همه ما می‌خواهیم او را در لورکوزن نگه داریم، ما امیدواریم که او بماند.»
گفته می‌شود که بایرن این سیگنال را از نمایندگان تاه دریافت کرده که او آماده انتقال به مونیخ است. با این حال، هنوز توافقی حاصل نشده و هیچ مذاکره‌ای با بایر لورکوزن وجود ندارد.
خود این بازیکن در مصاحبه‌ای در مورد علاقه بایرن گفت:«علاقه چنین باشگاهی به من باعث خوشحالی‌ام است. اما اکنون روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم، تمرکز کرده‌ام. با سایمون رولفس و فرناندو کارو ارتباط خوبی دارم. در پایان فصل همه چیز مشخص می‌شود.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط