سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 03:30

کد خبر 463794

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 14:00:00


ناکامی جویندگان گنج در بوستان «جاوید» بجنورد


ایرنا/ رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شماری از جویندگان گنج که در بوستان جاوید مرکز استان در حین حفاری بودند با ورود نهادهای نظارتی بازداشت شدند.

مهدی معلم، رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: یکی از کارکنان شهرداری مرکز خراسان شمالی نیز در میان این بازداشت شدگان است.

وی افزود: این کمیسیون اهتمام ویژه در زمینه مبارزه با فساد مالی و تخلفات دارد و در این زمینه تاکنون ۲۱ نفر از کارکنان شهرداری مرکز استان با عناوین مختلف تخلف به کمیته انضباطی و کمیته قضایی کشیده شدند و سه نفر نیز از کار اخراج شدند.

معلم با اشاره به برخورد با سدمعبر در معابر شهر خاطرنشان کرد: ۱۰ واحد سبزی فروشی در شهر با هماهنگی مسوولان قضایی پلمب شد، این واحدهای صنفی سبب ایجاد مشکلاتی همچون سد معبر، ترافیک، آلودگی بهداشتی و محیطی و تخریب فضای سبز شده بودند.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: این واحدهای صنفی از عمران شهری به خاطر آسیب به موزاییک ها، از خدمات شهری شهرداری بابت وضعیت نظافت معابر از سازمان پسماند بابت وضعیت زباله ها و از سازمان فضای سبز شهرداری بابت آسیب به شمشادها دست‌کم ۶ بار تذکر دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این مشکلات کمیسیون ماده ۲۰ شورای شهر بجنورد در زمینه صنوف مزاحم و آلاینده تشکیل شد و اقدامات قانونی را برای رفع این معضل شهری آغاز کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: همچنین با پیگیری های این کمیسیون ۱۷ انبار ضایعاتی شهر پلمب شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط