جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 09:02

کد خبر 466420

پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 07:51:23


هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان


صدا و سیما/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به هشدار‌های سطح نارنجی و سطح زرد هواشناسی که چند روز گذشته اطلاع‌رسانی شده گفت: تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در سراسر استان تا فردا ادامه دارد.

مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان قرار گرفتن و رفت و آمد در مسیل‌ها را بسیار خطرآفرین اعلام و اظهار کرد: در این مدت مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای، رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب وجود دارد.
وی گفت: مردم در شهرستان‌های سراسر استان و جزایر، از رفت و آمد غیرضروری، تفریحات دریایی، رفت و آمد یا توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند، همچنین دریانوردان و صیادان از رفت و آمد با شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری به‌ویژه آبنماها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز محتمل است، که لازم است مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و در مسیر آبنما نیز رفت و آمد نکنند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

بارش باران از دیروز در استان آغاز شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط