جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 07:07

کد خبر 466742

پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 11:27:43


راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت


ایرنا/ جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: خودروی کامیون با راننده یک دستگاه وانت نیسان که در حال تعمیر وسیله نقلیه در حاشیه جاده همدان - تهران بود برخورد و موجب مرگ جوان ۴۰ ساله شد.

سرهنگ ارسلان سرمدی، جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک دستگاه وانت بار نزدیکی پلیس راه همدان- تهران دچار نقص فنی شد و خودرو را به حاشیه جاده هدایت کرد.

وی اضافه کرد: او در حال رفع نقص فنی بوده که هنگام حضور در سطح سواره رو، خودروی کامیون با وی برخورد کرد و راننده نیسان در دم جان باخت.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: چنانچه وسیله در حین تردد دچار نقص فنی شد باید ابتدا خودرو را به منتهی الیه سمت راست و خارجی از سطح سواره رو هدایت کرد.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: راننده برای اینکه خودروهای عبوری متوجه حضور وسیله نقلیه در حاشیه جاده و بروز نقص فنی برای خودرو شوند باید چراغ چشمک زن و فلاشر را روشن کنند.

وی ادامه داد: همچنین چراغ های سه گوش الکترونیکی اعلام خطر را در پشت وسیله نقلیه قرار داده تا رانندگان با وسیله نقلیه تصادف نکنند.

سرهنگ سرمدی با بیان اینکه ۲ روز گذشته و امروز شاهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده های استان هستیم بیان کرد: رانندگان برای پیشگیری از بروز سوانح جاده ای با سرعت مطمئنه و توجه به جلو حرکت کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط