جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 07:42

کد خبر 466745

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 10:00:00


تجارت چمدانی کم دردسر و سودآور/ چطور با سرمایه کم تجارت کنیم؟


بازاربه نقل از آقای نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی: صادرات چَمِدانی در مقایسه با سال گذشته رشد 90 درصدی داشته و برابر با ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.
وقتی اکثر مردم به صادرات واردات فکر می‌کنند؛ فرآیندی طولانی، پیچیده و پرهزینه را تصور می‌کنند. درصورتی ‌که این‌طور نیست ؛ شما با تمرکز بر یک بازار خاص ، می‌توانید با حجم کم و تعداد مشتری محدود تجارت خود را شروع کنید.
پس چه مسیری مناسب‌تر از تجارت چَمِدانی ؟
>>> برای یادگیری صفر تا صد تجارت چَمِدانی ، همین حالا عدد 75 را به پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه به این عرصه سودآور ورود کنید <<<


زمانی که مردم به صادرات فکر می‌کنند، یاد تجارت‌های بزرگی می‌افتند که تعداد زیادی کانتینر کالا را به خارج از کشور حمل می‌کنند. درحالی‌که مشاغل کوچک هم می‌توانند از صادرات سود ببرند...
 اگر محصول یا خدمات خود را فقط در بازار محلی می‌فروشید، تعداد مشتریانتان محدود می‌شود و بیشتر در معرض نوسانات اقتصادی قرار می‌گیرید ، پس باید چاره‌ای بیاندیشید!
تجارت چَمِدانی می‌تواند به شما کمک کند تا با بازارهای جهانی آشنا شوید و با سرمایه کم به مشتریان خارجی دسترسی پیدا کنید و درآمد ریالی خود را به درآمد دلاری تبدیل کنید.
>>> اگر شما هم قصد دارید تاجر موفقی شوید همین حالا عدد 75 را به پیامک کنید تا با 35% تخفیف جشنوراه بهاری صفر تا صد صادرات واردات را زیر نظر اساتید برجسته اتاق بازرگانی و اداره گمرک آموزش ببینید <<< 
عواملی وجود دارند که موجب شکست در تجارت چَمِدانی می‌شوند و شامل ناتوانی در شناسایی بازار هدف، کیفیت نامطلوب محصولات و بسته‌بندی آن‌ها، قیمت‌گذاری نادرست، بازاریابی ناکارآمد و... است. اما نگران نباشید؛
شما با گذراندن دوره "مدیریت صادرات واردات DBA" در کنار تاجران و اساتید مجرب می‌توانید از این موانع گذر کنید و به درآمدهای بالا برسید.
مؤسسه برهان با بیش از 2 دهه برگزاری موفق زیر نظر وزارت علوم دوره "DBA دکترای مدیریت صادرات واردات" را طراحی کرده تا با یادگیری اصولی و کسب تجربه در زمینه‌های شبکه‌سازی و ارتباط با تأمین‌کنندگان معتبر ، شناخت کالاهای با کیفیت و سودآور ، مذاکرات تجاری و بستن قرارداد ، پیش‌بینی نرخ ارز و فروش در سطح بین المللی ، بتوانید به مشتریان خارجی دست پیدا کنید و برند تجاری خودتان را بسازید.
>>> جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان ، همین حالا عدد 75 را به . پیامک کنید <<< 
برخی از سرفصل‌های دوره : 
تحقیق، فروش و بازاریابی در سطح بین‌الملل
 اصول و فنون مذاکره و رفتار حرفه‌ای در جلسات تجاری
ارز و عوامل تأثیرگذار بر نرخ ارز
نقش ارزهای دیجیتال در تجارت و معاملات بازرگانی
صادرات و واردات و راهکارهای مقابله با تحریم
سامانه ثبت سفارش الکترونیکی کالا (NTSW) 
مکاتبات تجاری و قراردادهای بازرگانی
ورکشاپ‌های عملیاتی صادرات به کشورهای مختلف
نحوه دریافت کارت بازرگانی
تحلیل حرفه‌ای و امکان‌سنجی کسب‌وکار در حوزه بازرگانی 
 امور گمرکی و ترخیص کالا 
و...
علاوه بر این ، در پایان دوره گواهینامه "DBA دکترای مدیریت صادرات واردات" به شما عزیزان اعطا خواهد شد که مورد تأیید وزارت علوم، با امکان ترجمه، تأیید قوه قضائیه، وزارت امور خارجه و قابلیت استعلام در سامانه Heis است.
✓ کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.
شرایط پرداخت اقساط، مشارکت نوشتاری، صوتی و تصویری، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس از دیگر مزایای این دوره آموزشی است. 
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 اردیبهشت ۱۴۰3 به مناسبت جشنواره بهاری ، دوره آنلاین "مدیریت صادرات واردات" 12 میلیون تومان تخفیف دارد.
این تخفیف دیگر تکرار نخواهد شد!
پس همین حالا عدد 75 را به  پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه سال 1403 را با دیدی متفاوت‌تری نسبت به دنیای تجارت شروع کنید.



 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط