جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 14:36

کد خبر 467170

جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:01:00


فیس لیفت چری تیگو ۷ معرفی شد؛ قیمت مدل پایه فقط ۶۴۰ میلیون تومان


/ چری عرضه فیس لیفت تیگو ۷ را شروع کرد. این نسخه هم در نمای بیرونی و هم در داخل کابین متحمل تغییراتی شده و قیمت مدل پایه آن از ۷۴,۹۰۰ یوان، معادل تقریباً ۶۴۰ میلیون تومان، شروع می شود.

ابعاد و تغییرات بدنه
به عنوان مدل ۲۰۲۴ به فروش خواهد رسید. این نسخه طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۵۰۰، ۱۸۴۲ و ۱۷۴۶ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن با ۲۶۷۰ میلیمتر برابر است.

در نمای ظاهری دامنه تغییرات خیلی محدود بوده و به موارد جزئی مربوط می شود. محسوس ترین تغییرات موجود در نمای روبرو و در جلوپنجره قابل مشاهده است، جایی که اکنون شاهد استفاده از شبکه ای سه بعدی هستیم. در نمای عقب هم طراحان چری در گرافیک چراغ ها و فرم خروجی های اگزوز بازنگری هایی انجام داده اند. این نسخه از چری تیگو ۷ با سه رنگ سفید صدفی، مشکی و خاکستری کوانتوم قابل سفارش خواهد بود.

در نمای جانبی نصب رینگ های جدید تنها تغییری است که به چشم می خورد. این رینگ ها اکنون به جای مشکی، نقره ای رنگ هستند و در دو سایز ۱۷ و ۱۸ اینچی تولید می شوند. مدل ۲۰۲۴ از چری تیگو ۷ از لحاظ امکانات ارتقا پیدا کرده و با سه رادار اولتراسونیک و یک دوربین به دست مشتریان می رسد. استفاده از این سخت افزارها باعث شده فیس لیفت تیگو ۷ از نظر سیستم های کمک راننده عملکرد بهتری داشته باشد.

ارتقای کابین و امکانات
در داخل کابین، اضافه شدن دو نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی به پشت فرمان شاخص ترین تغییر موجود است. این دو نمایشگر درون پنلی واحد نصب شده اند. فرمان D شکل جذابیت کابین را افزایش داده و حالا می توان رنگ قهوه ای تیره را برای پوشش صندلی ها و سایر قسمت ها سفارش داد.

تریم پرچمدار فیس لیفت چری تیگو ۷ از گرمکن صندلی جلو و دوربین ۳۶۰ درجه بهره می برد. این سیستم تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار راننده قرار می دهد. امکاناتی مثل صندلی های چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم صوتی با ۶ اسپیکر حالا به صورت استاندارد موجود هستند. چری تأکید می کند در این نسخه به دلیل کاهش صداهای مزاحم، لرزش ها و حرکات اضافی اتاق آسایش کابین بهبود یافته است.

مشخصات فنی چری تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴
در بخش فنی، پیشرانه ثابت باقی مانده و همچون قبل نیروی لازم برای فیس لیفت تیگو ۷ نیز توسط همان موتور ۱.۵ لیتری توربو تأمین می شود. این موتور ۱۵۴ قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر دارد. بسته به تیپ، گیربکس ۶ سرعته دستی یا گیربکس CVT با قابلیت شبیه سازی ۹ دنده مصنوعی نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

قیمت چری تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴
همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، مدل پایه از فیس لیفت چری تیگو ۷ با پرداخت  ۷۴,۹۰۰ یوان یا ۶۴۰ میلیون تومان قابل خرید است. تریم پرچمدار هم ۹۶,۹۰۰ یوان یا ۸۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط