جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 10:41

کد خبر 467274

پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 18:19:34


اهدای جهیزیه به ۲ هزار زوج کهگیلویه و بویراحمد


تسنیم/ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند به نیت ۲۰۰۰ شهید استان اهدا می‌شود.

سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه 92 شهید شهرستان باشت که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در این استان سال 95 اولین کنگره شهدا برگزار و کار‌های بسیار فاخر و ارزشمند و زیربنایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از سال 1401 جهت برگزاری کنگره شهدای استان سازمان‌دهی‌ صورت گرفت و چهار اجلاس در قالب 32 کمیته برگزار شد، عنوان کرد: اجلاسیه شهدای ارتش قهرمان هفته گذشته در گچساران برگزار شد و سرجمع 21 اجلاسیه برگزار می‌شود که هشت مورد از این اجلاسیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار می‌شود.

خرمدل با بیان اینکه سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به ویژه حوزه هنری استفاده شود، تصریح کرد: در کنگره 2 هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، در زمینه مردمی شدن، 2500 یادواره محله محور و خانه محور برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بحث جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور در مدارس و دانشگاه‌ها در سطح استان در حال انجام است.

وی به تألیف 200 جلد کتاب از خاطرات و حماسه سازی شهدا در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کار‌های فاخر ما تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب است که با مجموع عزیزان در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی هستیم و تلاش می‌کنیم که در جشنواره فجر امسال این فیلم آماده شود.

خرمدل با بیان اینکه رزمایش بزرگ و فاخر فرهنگی در مرکز استان به مدت 15 شب برگزار خواهد شد، افزود: تاریخ خلقت بشریت را به صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که مجاهدت‌های رزمندگان استان هم به نمایش گذاشته خواهد شد و تلاش کردیم تمثال مبارک همه شهدا، به‌صورت هنرمندانه‌ای طراحی و خدمت خانواده شهدا تقدیم شود. 

وی با بیان اینکه کار‌های فاخر فرهنگی زیادی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان داشتیم، کار مهم خدمت‌رسانی به مردم هم در دست انجام است، خاطرنشان کرد: یکی از این خدمات اهدای 2 هزار جهیزیه به نیت 2 هزار شهید استان استان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط