شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 08:09

کد خبر 468331

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:15:00


حمله نظامیان صهیونیست به یک منزل مسکونی در طولکرم


ایرنا/ منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با یورش به طولکرم واقع در شمال کرانه باختری یک منزل مسکونی را تخریب کردند.

به گزارش  خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست بامداد شنبه به شهرک دیر الغصون واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست یک منزل مسکونی را در دیرالغصون محاصره کرده و با سه موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و تخریب کردند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، در این حمله شماری فلسطینی شهید و زخمی شدند و نظامیان صهیونیست همچنان در حال جست وجو در این منطقه هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم مدعی شدند که در دیر الغصون به عاملان عملیات ماه نوامبر گذشته که منجر به کشته شدن یک نظامی اسرائیلی شده است، حمله کردند.

به گزارش ایرنا، همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشته است، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد به تازگی اعلام کرد که بازداشت‌های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت‌های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط