شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 07:28

کد خبر 468351

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 09:01:49


به زودی یک گوشی پریمیوم مجهز به پردازنده مدیاتک در آمریکا عرضه خواهد شد


ترنجی/ مدیاتک در بازار آمریکا، برند بسیار ناشناخته‌ای است چرا که بازار این کشور توسط پردازنده‌های کوالکام تصاحب شده است. حتی برند‌هایی مثل سامسونگ و موتورولا نیز در محصولات اقتصادی خود، به ندرت از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کنند. اما این وضعیت در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد. تراشه‌ساز تایوانی اعلام کرده که بزودی قرار است یک گوشی بالارده با پردازنده این شرکت در خاک آمریکا عرضه خواهد شد. این محصول احتمالا از یکی از گزینه‌های قدرتمندتر مدیاتک استفاده خواهد کرد. با این اوصاف کوالکام بعد از مدت‌ها کمی رقابت در بازار خانه خود تجربه خواهد کرد.

این گوشی ناشناخته، احتمالا از مدیاتک دایمنسیتی 9300 یا 9300 پلاس بهره خواهد برد
به گزارش wccftech این خبر توسط مدیاتک اعلام شد و اولین بار یک کاربر ایکس (توییتر سابق) متوجه آن شد. تایوانی‌ها در روز (Analyst Day) خود(روزی که داده‌های شرکت مورد تحلیل قرار می‌گیرد) طی یک اسلاید به عرضه یک گوشی با پردازنده این شرکت اشاره کردند. آن‌ها احتمال می‌دهد که این مسئله سهم کوالکام و اپل را در بازار تهدید خواهد کرد. با این وجود در اسلاید اشاره‌ای به برند سازنده گوشی نشده است.

علاوه بر این، در اسلایدهای مدیاتک اشاره‌ای به مدل دقیق پردازنده‌ای که در بازار آمریکا استفاده خواهد شد، نشده است. اما با توجه به بالارده بودن گوشی مورد بحث، احتمالا از دایمنسیتی ۹۳۰۰ یا دامنسیتی ۹۳۰۰ پلاس استفاده خواهد کرد. همچین با توجه به این که دایمنسیتی ۹۴۰۰ نیز طی ماه‌های آینده معرفی خواهد شد، احتمال استفاده از این پردازنده نیز وجود دارد. این محصول قرار است با کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رقابت کند.

نظر شما چیست؟ آیا مدیاتک می‌تواند در بازار آمریکا موفقیتی بدست بیاورد؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط