شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 08:56

کد خبر 468589

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 13:20:50


فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام سریع پلیس زمین‌گیر شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام به‌موقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

سرهنگ نورمحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶:۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت‌نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط