شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 19:25

کد خبر 469418

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:46:00


تشرف ۸۵۵ زائر از استان اردبیل به حج تمتع


فارس/ مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: امسال ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع مشرف می‌شوند تا اعمال حج خود را در مدت یک ماه انجام دهند.

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان اردبیل در رابطه با اعزام حجاج اردبیلی به حج تمتع،‌ اظهار کرد: اعزام حجاج در قالب هفت کاروان در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه و از طریق فرودگاه اردبیل انجام می‌شود تا حجاج سرزمین وحی بتوانند با عزیمت به شهر مدینه اعمال حج خود را آغاز کنند.
وی افزود: تلاش شده تا سفر حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه و بازگشت آن نیز از جده انجام شود تا حجاج بدون دغدغه و نگرانی بتوانند سفر معنوی خود را در ماه آینده انجام دهند.
مدیر حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: زمان بازگشت حجاج استان اردبیل نیز در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه از جده به سمت فرودگاه اردبیل است.
احدی با اشاره به اینکه امسال ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال دارندگان فیش حج تمتع ثبت‌نامی در سال‌های ۸۵ و ۸۶ فرصت اعزام به حج تمتع را پیدا کردند که مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام قطعی آنها تا اسفندماه انجام شده و مراحل بعدی نیز در هفته‌های گذشته به انجام رسیده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط