شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 17:16

کد خبر 469428

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 10:53:04


پیش‌بینی زمان ورود سامانه بارشی جدید به همدان


عصر همدان/ کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امروز بارش باران در مناطق کوهستانی استان به صورت پراکنده است، گفت: با فعال شدن سامانه بارشی جدید در ساعاتی از فردا بارش‌های گسترده‌تری در اکثر نقاط استان خواهیم داشت و این بارش‌ها تا روز چهارشنبه در استان همدان ادامه دارد.

حسن باقری‌شکیب، کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه چند روزی است شاهد بارش باران در استان همدان هستیم، گفت: امروز نیز انتظار بارش‌ پراکنده در استان را داریم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های امروز بیشتر در مناطق کوهستانی خواهد بود، افزود: با فعال شدن سامانه بارشی جدید در ساعاتی از فردا به ویژه فردا شب بارش‌های گسترده‌تری در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: تا روز چهارشنبه بارش‌ها در استان همدان ادامه خواهند داشت و از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه برای امروز و همچنین روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در برخی از نقاط استان بارش‌ها همراه با رعد و برق است و هم‌استانی‌ها باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: از نظر دمایی تا پایان هفته تغییر محسوسی نداریم هرچند امروز به طور موقت دمای هوا بین دو تا سه درجه گرم‌تر می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از فردا مجددا دمای هوا بین دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت و هوای نسبتا خنک تا پایان در استان ماندگار است.

باقری‌شکیب در پایان با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما از شهرستان نهاوند با ۱۹ درجه و کمینه دما امروز صبح از گل‌تپه با چهار درجه گزارش شد، گفت: دمای هوا در همدان نیز بین ۱۷ و ۶ درجه در نوسان بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط