شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18:47

کد خبر 469615

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:39:06


سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی


ورزش 3/کارلو آنچلوتی سرنوشت‌سازترین لحظه کل فصل رئال مادرید را گل پیروزی‌بخش دقیقه 91 جود بلینگام به بارسا در برنابئو عنوان کرد.
 رئال مادرید دیشب با برتری 3-0 برابر کادیز و سپس شکست بارسا از خیرونا توانست قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را جشن بگیرد. رئال با خیرونا 13 و با بارسا 14 امتیاز به فاصله 4 هفته تا پایان لیگ اختلاف دارد و قهرمانی‌اش قطعی شده است.


وقتی از کارلو آنچلوتی در مورد تعیین‌کننده‌ترین لحظه فصل رئال سوال شد، او پاسخ قاطعی داد. کارلتو فورا گفت: «گلی که جود بلینگام به بارسا در برنابئو زد. آن واقعا لحظه سرنوشت‌سازی بود و ما را به سمت قهرمانی برد. نیاز بود به او امروز دقایقی بازی بدهم. خوشبختانه با ورودش گلزنی هم کرد و این همان چیزی بود که انتظار داشتم. بلینگام برابر بایرن در بهترین فرم خواهد بود.»


کارلتو در مورد دلیل تعویض آردا با وجود اینکه او نمایشی خوب داشت نیز گفت: «چون کاری که باید را در زمین انجام داده بود و می‌خواستم جود بلینگام را به زمین بفرستم. هدف این بود که جود قبل از بازی برگشت با بایرن دقایقی به میدان برود و در شرایط بازی قرار بگیرد. به من پول نمی‌دهند تا به بازیکنان جوان میدان بدهم. من در رئال هستم تا تیم را قهرمان کنم و بهترین تصمیمات را بگیرم. آردا جوان است و نشان داد که آینده‌ای درخشان در رئال خواهد داشت.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط