شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 19:09

کد خبر 469727

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 14:48:00


ریزش‌برداری راه‌ها و کمک به ۱۷ منزل مسکونی آب‌گرفته در استان ایلام


ایسنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: همه جاده‌های اصلی و فرعی استان باز است و مشکلات ناشی از بارندگی‌ها رفع شده است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان، تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد و با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: در مجموع نیروهای راهدار درگیر، ۹۱ نفر بودند، همچنین برای انجام این ریزش‌برداری ۷۳ دستگاه ماشین‌آلات به‌کارگیری شد.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

حمزه محمدی‌مقدم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

محمدی‌مقدم گفت: در این ایام امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده و همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط