یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 00:39

کد خبر 469944

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 16:07:13


قتل زن و مرد میانسال در جنوب تهران


ایسنا/ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قتل زن و مرد میانسال در قیامدشت، خبرداد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهارکرد: در اردیبهشت‌ماه امسال، خبر مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های محدوده قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که درپی آن سریعاً عوامل کلانتری ۱۷۴ راهی محل حادثه شدند و جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل یکی از آشناهای این دو مقتول است.
وی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشتند در روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه ماموران با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی روز گذشته مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی با حضور در محل موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۷۴ قیام دشت خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل زن و مرد میانسال با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط