یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 01:26

کد خبر 470019

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 17:14:00


هشت کشته بر اثر 2 تصادف در جاده‌های شمالی استان فارس


فارس/ رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس گفت: دو تصادف در محورهای شمالی استان فارس هشت کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه در اثر تصادف پژو با کامیون، سه نفر فوت و سه تن نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند، عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی رستم-یاسوج داخل تونل، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو 405 حامل 6 سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.
دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

پنج کشته در برخورد کامیون با پراید
رئیس پلیس‌راه شمال استان از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه پنج نفر فوت شدند.
دهقانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم-بابامیدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل پنج سرنشین به شدت برخورد کرده است.
رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر پنج نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط