یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 01:50

کد خبر 470091

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 18:08:13


باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان دستگیر شدند


ایرنا/ فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌‌ها می‌‌کردند با تلاش پلیس منهدم شد.
وی بیان کرد: باند سرقت از پیرزن‌ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می‌کردند.
وی تصریح کرد: سارقان با به‌کارگیری ترفندهایی چون سؤال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌‌کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیرزن‌ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌‌کردند.
وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می‌داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه‌یابی می‌کردند.
وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌‌های نامحسوس پلیس در حین گشت‌زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می‌شوند و دستور ایست می‌‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌‌کنند.
فرمانده انتظامی کرمان با تأکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می‌کند، افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط