شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 23:26

کد خبر 470133

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 19:41:00


رندر وان پلاس ۱۳ طراحی متفاوت این محصول را نشان می‌دهد


ترنجی/ پرچمدار آتی برند OnePlus احتمالا با شماره ۱۳ به بازار عرضه خواهد شد. اگر دوست دارید بدانید که این محصول چه ظاهری خواهد داشت، بیاید با هم رندر وان پلاس ۱۳ را ببینیم.

رندر وان پلاس ۱۳
چند نسلی هست که وان پلاس از طراحی دوربین دایره‌ای برای پرچمداران خود استفاده می کند. با این حال به نظر می‌رسد که وان پلاس برای نسل بعدی شرایط را تغییر دهد. آنطور که در رندرهای غیررسمی OnePlus 13 پیداست، طراحی این محصول با جزیره دوربین مربعی همراه است.

همانطور که در رندرغیررسمی بالا می‌بینید، احتمالا وان پلاس ۱۳ با طراحی مجموعه دوربین متفاوت با ۲ نسل قبلی خود و بیشتر شبیه به وان پلاس ۱۰ پرو همراه خواهد بود.

البته که طراحی فریم دوربین وان پلاس ۱۰ پرو نیز با این طراحی متفاوت است. چرا که در آن نسل لبه فریم دوربین به فریم دستگاه متصل می‌شد اما اینجا طراحی ساده‌تر است.

در این رندرغیررسمی وان پلاس ۱۳ می‌بینیم که پرچمدار بعدی آن‌ها دارای یک دوربین سه گانه در کنار فلاش LED دایره‌ای شکل خواهد بود که لوگو Hasselblad نیز در میانه آن‌ها قرار دارد.

در سمت راست گوشی، می‌توانیم چینش آشنای دکمه‌های قفل و تنظیم حجم صدا را ببینیم، در حالی که قاب سمت چپ احتمالاً دکمه اسلایدی تنظیم وضعیت صدای دستگاه را در خود جای داده است.

شایان ذکر است که این فقط یک رندر غیررسمی است و طراحی نهایی OnePlus 13 می تواند کاملاً متفاوت باشد.

در مورد مشخصات سخت افزاری وان پلاس ۱۳، شایعه شده است که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED LTPO با رزولوشن 2K است که حسگر اثرانگشت نیز زیر آن قرار دارد. حضور تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نیز حدس کم‌خطایی به نظر می‌رسد.

شما درباره این گزارش چطور فکر می‌کنید؟ منتظر OnePlus 14 هستید؟ این طراحی برای آن زیباست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط