یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 02:39

کد خبر 470215

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 21:08:59


هشت نفر از اراذل و اوباش مسلح در آبادان دستگیر شدند


ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری هشت نفر عامل هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه قبل از حضور ماموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند، افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده‌اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان کمتر ازپنج ساعت دستگیر کردند.
سرهنگ کشوری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با چهار قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی از اعتراف متهمان به بزه انتسابی خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.
فرمانده انتظامی آبادان از تشکیل پرونده قضایی علیه متهمان خبر داد و گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیندازند مطمئنا با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.
 
  
  
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط