یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 00:03

کد خبر 470220

یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 21:17:41


پیروزی لیورپول مقابل تاتنهامی که باز دیر موتورش روشن شد


فارس/تیم فوتبال لیورپول در دیداری جذاب مقابل تاتنهام به برتری رسید.
در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 19 در ورزشگاه آنفیلد، لیورپول میزبان تاتنهام بود که این مسابقه دیدنی و تماشایی در نهایت با برتری 4 بر 2 لیورپول به پایان رسید.برای لیورپول در این بازی صلاح 16، رابرتسون 45، خاکپو 50 و الیوت 59 گلزنی کردند.گل‌های اسپرز را نیز ریچارلیسون و سون در دقایق 73 و 77 به ثمر رساندند.

لیورپول در این دیدار تا دقیقه 60 نمایشی کاملاً برتر داشت. گگن پرسینگ و پرس عجیب لیورپول در این مسابقه باعث شد تا تاتنهام در بازیسازی کاملاً به مشکل برخورد و اصلا نتوانست روی دروازه لیورپول موقعیت‌سازی کند.
داستان مسابقه برای اسپرز در جایی آغاز شد که این تیم 4 بر صفر عقب افتاد و پوستکوگلو دست به 3 تعویض زد. آمدن ریچارلیسون و مدیسون باعث شد تا اسپرز کاملا جهت بازی را عوض کند و در 4 دقیقه 2 گل بزند تا 20 دقیقه پایانی توفانی‌تر دنبال شود.
تاتنهام می‌توانست باز هم دروازه لیورپول را باز کند ولی هم شانس با آنها با یار نبود و هم ضعف مهاجمان در ضربات پایانی باعث شد تا نتیجه با همان 4 بر 2 به پایان برسد.تاتنهام در دیدار با آرسنال نیز ابتدا 3 گل دریافت کرد و در نهایت در جایی که می‌توانست بازی را حتی برنده شود با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا به نوعی دوباره دیر موتورش روشن شود.

البته در دقیقه 4+90 لیورپول روی یک ضدحمله توسط صلاح به گل پنجم رسید ولی به دلیل آفساید نونیز این گل مردود اعلام شد.لیورپول با این برد 78 امتیازی شد و در همان رده سوم قرار گرفت. تاتنهام با 60 امتیاز از سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شد و در جایگاه پنجم ایستاد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط