یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 07:38

کد خبر 470457

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 08:48:54


نجات جان ۱۵ نفر از آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در پردیسان


فارس/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان ۱۵ نفر از همشهریان در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در پردیسان خبر داد.

محمدجواد سجادی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه در شهرک پردیسان اظهار کرد: بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۸:۵۱ آتش‌سوزی طبقه چهارم آپارتمان مسکونی در شهرک پردیسان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله سه دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۲ نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام و واحدهای عملیاتی در ساعت ۱۸:۵۲ به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفا و نجات شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه چهارم ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ادامه داد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.
سجادی در پایان با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط