یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:46

کد خبر 470469

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 08:58:38


بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان


صدا و سیما/ کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز با ورود سامانه بارشی جدید به زنجان وقوع بارش‌های رگباری و تگرگ در نواحی مختلف این استان پیش بینی می‌شود.

حسین سلطانی، کارشناس هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا کمی ابری است که این شرایط از بعد از ظهر با افزایش پوشش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی عمده بارش‌ها از بعدازظهر امروز تا صبح فردا روی می‌دهد که در برخی مناطق استان بارندگی‌ها قابل توجه خواهد بود.

سلطانی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی رنگ زرد برای استان، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که به هم استانی‌ها توصیه می‌شود طی این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف و تردد نداشته باشند.

وی ادامه داد: از فردا  تا اواخر این هفته بارش‌های پراکنده و خفیف در نواحی مختلف استان ادامه می‌یابد و به لحاظ دمایی نیز با شروع بارش‌ها دمای استان به طور نسبی کاهش می‌یابد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نکرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط