یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 09:40

کد خبر 470672

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 11:00:00


مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر صادر شد


ایرنا/ رئیس شورای اسلامی ابهر از دریافت مجوز راه‌اندازی پارک آبی در این شهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

سعید بهاوری، رئیس شورای اسلامی ابهر اظهار کرد: این پارک، یک مجموعه تفریحی و ورزشی است که مجوز آن توسط بخش خصوصی دریافت شده است و ساخت آن نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک در یک مجموعه ورزشی ابهر راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: مهم نیست که شهرداری یا مجموعه خصوصی مجوز این مجموعه را دریافت کرده باشد بلکه مهم این است که این مجموعه در ابهر و برای شهروندان ابهری راه‌اندازی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده مبنی بر اخذ مجوز این مجموعه از سوی شورا، ادامه داد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز و جذب سرمایه‌گذار در ادارات دولتی روند طولانی دارد و مدت‌ها ممکن است به طول بینجامد، یادآور شد: نمونه بارز این موضوع، مجموعه تجاری - فرهنگی ارغوان است که در شورای سوم کلید خورد و در شورای چهارم قرارداد آن بسته شد که این امر بیان‌گر طولانی بودن پروسه انعقاد قراردادهاست.

بهاوری با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌هایی نظیر پارک آبی یکی از راهکارهای اساسی و مثبت برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: برای جذب گردشگر باید جاذبه لازم ایجاد شود که با احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پارک آبی می‌توان نسبت به معرفی سایر پتانسیل‌های ابهر نیز اقدام کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط