یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 07:49

کد خبر 470884

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 12:50:46


دستگیری عامل تیراندازی به چند خودرو در محمدشهر کرج


ایسنا/ جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان، شخصی که اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری و ایراد آسیب به چند خودرو در منطقه محمدشهر کرج کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده تیراندازی منجر به ایراد آسیب به اموال خصوصی در منطقه محمدشهر کرج به سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: در همان ساعات اولیه عامل اصلی این اقدام وحشیانه شناسایی و علی‌رغم اینکه متهم دائماً مکان خود را تغییر می‌داد، با به کارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق اطراف کرج شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، از کشف یک قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: پس از تکمیل پرونده این شخص برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
نادربیگی در پایان با اشاره به آسیب‌های وجود سلاح‌های غیر مجاز در دست شهروندان، خاطرنشان کرد: پلیس در بحث امنیت شهروندان و ایجاد ناامنی توسط هنجارشکنان هیچ تعارفی با احدی ندارد و با نگهدارندگان سلاح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت جدی برخورد می‌کند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط