یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:49

کد خبر 471068

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:30:09


بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شد


ایرنا/ مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی، بیش از ۶۰۰ هزار تلفن ثابت در استان دایر شده است.

آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

وی با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، افزود: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارایه این سرویس به مشتریان باشد.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: با ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان، شرایط بهره مندی مشتریان ساکن در هزار و۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجه ای تدوین و برنامه ریزی شده است گفت: با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

حکمت اظهار کرد: از آنجایی‌که تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس به شمار می رود، اینترنت خانگی ADSL، VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

وی یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجه‌ای در استان برای سال جاری در دست اقدام است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط