یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 09:40

کد خبر 471215

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:05:30


این دختر «یسنا» نیست!


آخرین خبر/ عکسی که به عنوان تصویر یسنا، دختربچه مفقودشده ترکمن طی روزهای اخیر در فضای مجازی دست به دست شد، متعلق به یسنا نیست.

روز یکشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه بود که خبر گم شدن یک دختربچه 5ساله در استان گلستان فضای مجازی را تکان داد. یسنا برای کار در مزارع روستای «یلی بدراق» از توابع شهرستان کلاله به همراه خانواده می‌رود که به یکباره اطرافیان متوجه ناپدید شدن او می‌شوند.

تلاش خانواده، نیروهای مردمی و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا کوچولو 5 روز ادامه داشت تا اینکه بالاخره سیزدهم اردیبهشت‌ماه با تلاش یک کایت‌سوار و یکی از سگ‌های زنده‌یاب اعزامی به محل حادثه انتظارها به سر رسید و به فراق یسنا پایان داد.

منتها، یکی از عکس‌هایی که طی این مدت در فضای مجازی بازنشر شد عکس «سلاله» دختربچه آق‌قلایی است که سال 97 به قتل رسید. اما نکته‌ جالب توجه در قصه «یسنا» مشابهت ظاهری و ماجرای مفقودی او با این دختربچه است!

رخداد مشابه و تلخی که دقیقا اردیبهشت‌ماه 6 سال پیش برای سلاله در یکی از روستاهای استان گلستان به‌وقوع پیوست. اما به‌نظر می‌رسد، داستان یسنا به‌دلیل ابعاد گسترده و پیگیری افکار عمومی این‌بار دستان ربایندگان خبیث این کودک را خیلی زود رو کرد و از تکرار یک اتفاق دردناک جلوگیری کرد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط