یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 08:11

کد خبر 471228

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:13:55


پنج تیم جست‌وجو و بالگرد برای یافتن کودک اهل فلارد اعزام شدند


ایرنا/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از تداوم تلاش برای یافتن سبحان، کودک پنج ساله غرق شده در رودخانه خرسان در شهرستان فلارد خبر داد و گفت: پنج تیم جست و جو و نجات و بالگرد به این منطقه اعزام شده‌اند.

مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۰ نیروی امدادی در قالب پنج تیم جست‌وجو و نجات، پشتیبانی و تیم امدادی به همراه بالگرد جمعیت هلال احمر مشغول انجام عملیات شدند.
به گفته وی، دوشنبه پنجمین روز از عملیات جست وجو و نجات توسط امدادگران جمعیت هلال احمر است که با به کارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز صورت گرفته است.
مثنوی افزود: تیم‌های جست‌وجو و نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر، غواصان داوطلب حرفه‌ای، نیروهای مردمی، سپاه پاسداران استان و نیروهای مردمی در محل مستقر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امدادی، عملیاتی، نظامی برای یافتن سبحان هنرمند کودک پنج ساله که در رودخانه خرسان غرق شد، ادامه دارد.
تعدادی از مردم منطقه اعلام کردند دوم اردیبهشت ماه «سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای نارمه از توابع بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد در رودخانه خرسان غرق شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط