یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:46

کد خبر 471251

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 18:45:00


آخرین اخبار از آی‌فیلم عربی


آی فیلم/ دو مجموعه تلویزیونی جدید در جدول پخش آی‌فیلم عربی قرار گرفت.
 دو مجموعه تلویزیونی جدید در جدول پخش آی‌فیلم عربی قرار گرفت.
دو سریال "بچه‌های نسبتاً بد" و  "در کنار پروانه‌ها" در جدول پخش آی‌فیلم عربی قرار گرفت. اطلاعات بیشتر درباره این سریال‌ها و پخش آنها به شرح ذیل است:

بازپخش "بچه‌های نسبتاً بد" از کانال آی‌فیلم عربی
کانال آی‌فیلم عربی برای مخاطبان عرب زبان خود مجموعه تلویزیونی "بچه‌های نسبتا بد" را روی آنتن می‌برد. این سریال در لبنان دوبله شده است و با نام عربی "الاولاد السیئون نسبیا" از این کانال پخش خواهد شد.
"بچه‌های نسبتاً بد" روایتگر داستان چند جوان است که هریک برای خود مشکلات و ماجراهایی دارند، ۲۰۰۰ سکه‌ متعلق یک موسسه خیریه را که قرار است در روز عید فطر به زوج‌های نیازمند اهدا شود، می‌دزدند. در این میان، طاها که به تازگی از زندان آزاد شده و مسئولیت انتقال سکه‌ها را از صرافی به موسسه‌ی خیریه بر عهده داشته، مظنون شناخته می‌شود و برای اثبات بی‌گناهی‌اش به دردسر می‌افتد.
کارگردان این مجموعه‌ی پرطرفدار سیروس مقدم است و از جمله بازیگران اصلی آن می‌توان به سید علی طباطبایی، حمید گودرزی، میلاد کی‌مرام، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، مهرانه مهین ترابی، مجید مشیری و اکبر عبدی اشاره کرد.
 مجموعه تلویزیونی "بچه‌های نسبتا بد" به کارگردانی سیروس مقدم ، از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸:۳۰ از کانال آی‌فیلم عربی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۰۰:۳۰ و ۶:۳۰ صبح و ۱۲:۳۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

دوبله و پخش "در کنار پروانه‌ها" به زبان عربی
بعد از اتمام مراحل دوبله، سریال تلویزیونی "در کنار پروانه‌ها" به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید در جدول پخش کانال آی فیلم عربی قرار گرفت. این سریال با نام عربی "مع الفراشات" در سوریه دوبله شده است و در جدول پخش کانال آی فیلم عربی قرار خواهد گرفت.
گویندگی شخصیت‌های این سریال را هنرمندانی چون حسان حمدان، عبدو حکیم، خالد السید، سوسن عواد، جورج دیاب، ماری ابی جرجس، روزی یازجی، سهیر ناصرالدین، ابراهیم ماضی، رانیا مروه، اسعد حطاب و جمانه الزنجی برعهده داشتنند.
در خلاصه داستان آمده است: مشکلات پی در پی در زندگی «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که...
در این مجموعه، بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، نگار عابدی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌ باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.
سریال "در کنار پروانه‌ها" از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت هرروز ساعت ۲۳:۳۰ از کانال آی‌فیلم عربی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۳۰ و ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط