یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:06

کد خبر 471293

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:57:42


واکنش سازمان غذا و دارو به خبر رعایت حجاب در داروخانه‌ها


تسنیم/ روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه‌ای و دستورالعمل جدید داروخانه‌ها در خصوص پوشش کارکنان آن است.

روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه‌ای کادر داروخانه بوده و تنظیم کننده خبر از گفتار به متن دچار اشتباه محتوایی شده است؛ اظهار کرد: دستورالعمل نحوه پوشش داروخانه‌ها بر اساس چک‌لیست‌های بازرسی، ارزشیابی و حرفه‌ای و به‌منظور تفکیک پرسنل و مسئول فنی است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن انتقاد از رسانه‌های معاند و افراد مغرض که مسائل سلامت و حرفه‌ای را به منظور سیاه نمایی، دستاویز حمله به باورهای دینی قرار می‌دهند گفت: حداقل سواد رسانه‌ای به خوبی متوجه است که اغراق کاریکاتوری اخبار، ضمن آسیب به منبع خبر رفته رفته آنان را از حیث اعتبار تهی و از اعتماد مخاطب بیرون می‌کند.

لازم به ذکر است روز گذشته برخی رسانه‌ها به نقل از رئیس سازمان غذا و دارو نوشته بودند: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط