یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 07:49

کد خبر 471424

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:29:00


حسینی: کمترین موقعیت را به پیکان دادیم


فارس/سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: مترین فرصت را به پیکان دادیم و از تک فرصت خود استفاده کردیم.
سید مجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: امروز بازی خیلی سختی داشتیم. تیم خوب پیکان درگیرانه بازی می‌کرد و هر 2 تیم ساماندهی خیلی خوبی داشتند. واقعا بازی دشواری بود زیرا 2 تیم کمترین فضا را به هم می‌دادند. ما هم می‌دانستیم باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت‌ها استفاده کنیم. کمترین فرصت را به پیکان دادیم و از تک فرصت خود استفاده کردیم. در نهایت این بازی سخت را بردیم.
وی درمورد استفاده از ریسک بازیکنان جوان، گفت: برای استفاده از نفرات جوان هیچ ریسکی نمی‌بینم. فوتبال جایی برای استفاده از بازیکنان خوب و آماده است. فرقی ندارد جوان باشد یا باتجربه. هرکس خوب، با استعداد و دارای توان بیشتری باشد، می‌تواند در این رقابت نقش خوبی را ایفا کند. همیشه سعی کردم شایسته‌سالاری کنیم و اگر جوان خوبی ببینیم، از او استفاده خواهیم کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص اظهارات روز گذشته‌اش درمورد مذاکره یکی از سرمربیان لیگ برتری با بازیکنش، توضیح داد: تاکنون در این مورد حرف نزده بودم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد زیرا خوب نیست با بازیکن دارای قرارداد صحبت کنیم. این کار خیلی غیرحرفه‌ای است. ما آدم‌های حرفه‌ای هستیم و نباید به بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد، پیغام شخصی بدهیم.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط