یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:49

کد خبر 471427

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:30:31


رجاییان: مذاکره با بازیکنان‌مان ممکن است موجب مصدومیت آنها شود


فارس/مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: مذاکره با بازیکنان ما و مطرح کردن نام آنها ممکن است باعث مصدومیت آنها شود.
محمد رجاییان پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: این ورزشگاه امسال برای ما خوش یمن بود و 2 بازی مقابل هوادار و پیکان به پیروزی رسیدیم. با پیروزی امروز روند موفقیت‌های ما ادامه‌دار شد. برد مقابل پرسپولیس آن هم با آن فوتبال هیجانی که بی‌نظیرترین فوتبال 10 - 15 سال اخیر بود، انتظارات را از ما بالا برد. شاید هواداران پرسپولیس هم خیلی از آن شکست ناراحت نبودند. بعد از آن برد نباختن بسیار مهم بود که ما مقابل فولاد نباختیم و امروز هم به پیروزی رسیدیم.
وی درمورد تمدید قرارداد حسینی، ادامه داد: من فکر می‌کنم حسینی با توجه به مدل رفتار مدیران شرکت ما، من و سایرین دوست دارد در اراک بماند. قرارداد وی فعلاً 2 ساله است، اما پروسه ما با حسینی 3-4 ساله است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درخصوص مطرح شدن نام برخی از بازیکنانش و پیشنهاد به آنها، تصریح کرد: بیانیه هم صادر کردیم؛ بیانیه‌ای که جریمه ندارد. تا فصل تمام نشده نباید با بازیکنان ما مذاکره کنند. نمی‌توانم نام باشگاه‌ها را اعلام کنم. ما در نیم فصل هم این مشکل را داشتیم و چندین باشگاه بازیکنان ما را به صورت رسمی می‌خواستند. مطرح کردن برخی صحبت‌ها در حال حاضر بازیکنان ما را از فرم خارج می‌کند و ممکن است مصدوم شوند!
رجاییان درمورد اظهارات ویسی مبنی بر رصد بازی‌ها در هفته‌های پایانی، گفت: در فوتبال پول زیادی جابجا می‌شود و خیلی از دستگاه‌ها می‌توانند بیایند و بازی‌های آخر لیگ برتر را نظارت کنند. من به فدراسیون نامه زده‌ام و از داوری دو بازی که باختیم هم تشکر کردیم، چون داوران خوب سوت زدند.
وی افزود: گاهی در بازی‌هایی که خوب نتیجه نگرفتیم هم اشتباهات 50-50 داوری و برخی دیگر هم واقعاً فاحش بود. در چند بازی آخر اگر اشتباهات داوری تاثیرگذار باشد دیگر کسی پاسخگو نیست و نباید بگذارند حق تیمی ضایع شود.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درمورد مسابقات جام حذفی و مصاف با چادرملو خاطرنشان کرد: شاید برخی‌ها خوشحال باشند که به تیم لیگ برتری نخورده‌ایم، اما چادرملو تیم با برنامه و خوب است که سایپا را هم شکست داد. ما نباید در باد غفلت بخوابیم، چون چادرملو در زمین خود می‌تواند هر تیمی را اذیت کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط