یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:29

کد خبر 471433

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:33:20


عنایتی: کم حوصله و بی‌انگیزه بودیم


فارس/سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در دیدار مقابل آلومینیوم کم حوصله و بی‌انگیزه بودیم.
غلامرضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم که 3 امتیاز گرفتند. بازی امروز، بازی پر موقعیتی نبود. فرصت چندانی برای دو تیم ایجاد نشد و فقط چند صحنه اتفاق افتاد.ما امروز بازی خوبی را شاهد نبودیم.
وی ادامه داد: تیم آلومینیوم از روی ضربه کرنر به گل رسید و احساس من بر این است که ما در این بازی کم حوصله بودیم و تیمی نبودیم که با انگیزه بالا بخواهیم کار کرده و فرصت ایجاد کنیم. نمی‌دانم دلیل این بی‌انگیزگی چه بود و از این امر خیلی ناراحت هستم. شاید از بازی‌های بعدی فکرهای دیگری برای تیم بکنم و با بازیکنان جوان کار را پیش ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: این بی‌انگیزگی را نمی‌توانم باور کنم. ما احتیاج داشتیم که در خانه نتیجه بگیریم، اما غافلگیر شدیم و باختیم. باید برای بازی‌های بعدی برنامه‌ریزی کنیم که هم شرایط‌مان بهتر شود و هم انگیزه به تیم برگردد. از خواسته‌هایی که داشتیم بیش از حد به آنها رسیدیم و شاید به همین دلیل بازیکنان بی‌انگیزه شدند. صحبت خاصی ندارم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم.
عنایتی درمورد دروازه‌بان جوان تیم پیکان، گفت: ما نسبت به تمرین و شرایط بازیکنان تصمیم می‌گیریم که از چه بازیکنی استفاده کنیم. دیناروند در جام حذفی هم بازی کرد و دروازه‌بان با کیفیت و خوبی است. سعی کردیم بازیکنانی که انگیزه بیشتری دارند بازی کنند و تصمیم ما بود.
وی درخصوص اینکه پیکان در نزدیکی تیم‌های درحال سقوط است، عنوان کرد: تعجب من هم از همین است که در شرایط نرمالی نیستیم، اما بازیکنان بی‌انگیزه هستند. امروز فرصتی ایجاد نکردیم؛ البته موقعیتی هم به حریف ندادیم و آنها روی یک ضربه ایستگاهی گل زدند. شاید بخشی از دلیل این شکست شرایط بد زمین به دلیل بارندگی بود، اما این همه بی‌انگیزگی در تیم ما دیده می‌شد و معلوم بود که انگیزه کافی را نداریم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه گفته می‌شود ممکن است دیدار پیکان و استقلال حاشیه‌هایی به همراه داشته باشد، تصریح کرد: بگذارید به آن بازی برسیم. نمی‌توانم درمورد آینده صحبت کنم. تیم‌های بالا و پایین باید به حق خود برسند تا مشکلی ایجاد نشود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط