یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 14:50

کد خبر 471543

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 21:45:18


بلینگام: برای قهرمانی در چمپیونزلیگ هر کاری انجام می‌دهم


ورزش 3/ رئال مادرید چهارشنبه‌شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ است و با توجه به اینکه دور رفت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسیده، شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد.
در صورت رسیدن به فینال و سپس مقام قهرمانی، این پانزدهمین جام سفیدپوشان در این رقابت خواهد بود و بازیکنی مانند جود بلینگام که در تابستان گذشته به این باشگاه پیوسته برای اولین بار قهرمانی چمپیونزلیگ را به‌دست خواهند آورد.
این ستاره انگلیسی که از بهترین بازیکنان این فصل رئال بوده در مصاحبه جدیدی درباره احساسات و رویایش در این باشگاه صحبت کرده است.
او گفت: «رئال مادرید همیشه بالاترین آرزوی شما در فوتبال است. اینجا همیشه سطحی بوده که می‌خواستم به آن برسم، اما فکر نمی‌کردم به این سرعت به اینجا برسم.

اکنون اینجا هستم، هر روز از اینکه می‌توانم نماینده این باشگاه باشم، قدردان هستم. رئال اکنون بخش بزرگی از زندگی من است، واقعاً زندگی من است. رئال همیشه برای من یک هدف بوده است.
باید از رئال تشکر کنم که من را جذب کردند. بازیکنان بااستعداد زیادی وجود دارند، واقعاً افتخار می‌کنم که فکر کردند من ویژگی‌ها و شخصیت مناسبی دارم و من را جذب کردند.
در همین یک سال روزهای فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را تجربه کرده‌ام اما همیشه رویایم بوده که با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شوم و امیدوارم امسال که خیلی به آن نزدیک شده‌ایم قهرمان شویم. برای این هدف هر کاری انجام خواهم داد.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط