یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 15:13

کد خبر 471558

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 22:02:50


فرجی: نمی‌دانم چرا جو فقط علیه پرسپولیس است؟


فارس/مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های دیگر بازیکنان بیشتری برای تمدید قرارداد دارند اما نمی‌دانم چرا جو فقط علیه پرسپولیس است؟
 فرشاد فرجی پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی، اظهار داشت: ان‌شاءالله تیم شهر من یعنی نساجی در لیگ برتر می‌ماند. بازی عالی بود. هواداران هم جوی عالی و لذت‌بخش را در ورزشگاه وطنی ایجاد کردند. واقعا این جو تکرارنشدنی است. هواداران نساجی همیشه برای این تیم سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم مزد این همه تشویق و نگرانی را بگیرند و در لیگ برتر بمانند. به عنوان یک قائمشهری فقط می‎‌توانیم دعا کنیم نساجی در لیگ بماند زیرا لیاقتش را دارد. بازیکنان باکیفیت، تیم خوب و مالک دلسوزی دارند. فقط مقداری بدشانس هستند.وی درخصوص سختی بازی کردن مقابل تیم سابق و مردم شهرش، گفت: قطعا سخت است. روی این سکوها و هوادار نساجی بودم. در این تیم بازی هم کردم اما فوتبال به شکلی ورق خورد که اکنون در پرسپولیس بازی می‌کنم. با این وجود همیشه نیم نگاهی به نتایج نساجی دارم.مدافع پرسپولیس درمورد این بازی عنوان کرد: واقعا بازی خوب و جانداری بود. هر 2 تیم خوب بازی کردند اما پس از 10 نفره شدن ما مقداری شرایط سخت شد. خدا را شکر بچه‌ها توانستند تمرکز خود را حفظ کنند و کیفیت خوبی نشان بدهند. ما بازی را بردیم. هرچند نساجی هم بدشانس بود. امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کند.
فرجی درمورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده است، توضیح داد: الان وقت صحبت درمورد این مسائل نیست. صحبت‌های ابتدایی شده اما گفتم فعلا شرایط تیم حساس است و باید در چند بازی باقی‌مانده تمام تمرکز خود را به کار بگیریم. این همه جو رسانه‌ای علیه پرسپولیس درست نیست. تیم‌های دیگر بازیکنان خیلی بیشتری برای تمدید قرارداد دارند اما نمی‌دانم چرا جو را علیه پرسپولیس می‌کنند. ان‌شاءالله پس از قهرمانی فرصت زیاد است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط