یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 15:53

کد خبر 471582

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07:35:00


ایربادهای ۲۰۲۴ ریلمی با شارژدهی طولانی و سیستم حذف نویز معرفی شدند


زومیت/ ریلمی ایربادهای جدیدی را با قابلیت حذف نویز پیشرفته و رنگ‌بندی جذاب معرفی کرد.
 
ریلمی امروز در سکوت خبری از هدفون‌های جدید Buds Air 6 و Buds Air 6 Pro رونمایی کرد. هر دو هدفون ریلمی دارای طراحی مشابهی هستند و ویژگی‌های مطلوبی ارائه می‌دهند.

بادز ایر ۶ به درایور پویای ۱۲٫۴ میلی‌متری مجهز است که به ادعای ریلمی بیس عمیق دارد و فرکانس‌های میانی و بالا را واضح پخش می‌کند. ایرباد جدید ریلمی برای ارائه‌ی عملکرد مناسب در فرکانس‌های میانی و پایین، از طراحی خاصی در ناحیه‌ی پشتی استفاده می‌کند.

هدفون‌های جدید ریلمی گواهی Hi-Res و LHDC 5.0 دارند و به‌لطف قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌توانند سروصدا را تا ۵۰ دسی‌بل بر اساس شرایط محیطی فیلتر کنند. افزون‌براین، ایربادها به قابلیت کاهش نویز باند فوق عریض ۴٬۰۰۰ هرتز مجهزند.

بادز ایر ۶ می‌تواند تا ۴۰ ساعت با استفاده از کیس و تا ۶ ساعت با روشن بودن ANC بدون استفاده از کیس شارژدهی داشته باشد. کیس دستگاه از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ۱۰ دقیقه شارژ، هفت ساعت پخش موسیقی تضمین می‌شود.

بادز ایر ۶ دارای حالت تأخیر کم ۵۵ میلی‌ثانیه‌ای است و در رنگ‌های سبز، نارنجی و ارغوانی در دسترس قرار می‌گیرد.

بادز ایر ۶ پرو به درایور ۱۱ میلی‌متری و توییتر مسطح ۶ میلی‌متری مجهز است. مدل پرو مانند نسخه‌ی عادی گواهی Hi-Res دارد و از کدک LDAC پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات بادز ایر ۶ پرو دقیقاً مشابه ایر ۶ است. مدل پرو شارژدهی بهتری دارد و می‌تواند تا ۷٫۵ ساعت با روشن بودن ANC و بدون استفاده از کیس شارژدهی داشته باشد. کیس دستگاه امکان استفاده از ایرباد را تا ۴۰ ساعت فراهم می‌کند.

بادز ایر ۶ پرو قابلیتی به نام «افکت‌های صوتی سه‌بعدی» دارد که با ایجاد یک محیط صوتی فراگیر، تجربه‌ی شنیداری کاربران را بهبود می‌بخشد. این ایرباد در رنگ‌های تیتانیومی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. ریلمی قیمت هدفون های جدیدش را اعلام نکرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط