یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 12:53

کد خبر 471593

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 22:24:37


بوفون: از عملکرد ده‌روسی در رم شگفت‌زده شدم


ورزش 3/جان لوئیجی بوفون می‌گوید از سبک مربی‌گری دنیله ده‌روسی شگفت‌زده شده است.

 دروازه‌بان افسانه‌ای سابق فوتبال ایتالیا پس از خداحافظی از فوتبال سمت مدیر تیم ملی را قبول کرده و یکی از حامیان لوچانو اسپالتی است.
او امروز در مصاحبه‌ای درباره حضور اسپالتی بر روی نیمکت تیم ملی ایتالیا گفت:«من واقعاً اسپالتی را دوست دارم، زیرا او مانند رودخانه‌ای پرشور است، آتشفشانی از ایده‌ها. با او هرگز امید خود را از دست نمی‌دهید، زیرا می‌دانید که او همیشه می‌تواند در لحظات حساس چیزی از خود نشان دهد.»
اسپالتی همچنین پیشنهاد کرده که اسطوره‌های ایتالیایی از جمله فرانچسکو توتی، روبرتو باجو و الساندرو دل‌پیرو گرد هم آیند تا به انگیزه آتزوری کمک کند.
این ایده فوق‌العاده‌ای است که به بازیکنانمان انگیزه دهیم و به آنها اجازه دهیم این نمادهای فوتبال ایتالیا را ببینند و مانند آنها کار کنند.»
او سپس درباره عملکرد ده‌روسی در رم که به‌عنوان یکی از بازیکنان نسل طلایی فوتبال ایتالیا در سمت سرمربی‌گری هم خوب کار کرده است، گفت:«مطمئناً از خوب بودن این مرد در مربی‌گری شگفت‌زده نشدم، زیرا مطمئن بودم که او این پیوند همدلانه را با بازیکنانش به خصوص در رم ایجاد خواهد کرد.
چیزی که در مورد ده‌روسی من را شگفت‌زده کرده نحوه مربی‌گری او است. چند تصمیم در جریان بازی از او دیده‌ام که فوق‌العاده بوده‌اند و جریان بازی را کاملا تغییر داده‌اند. او به‌خاطر کارهایی که در رم انجام می‌دهد شایسته تغییر است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط