یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 14:33

کد خبر 471696

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:30:00


سوءاستفاده جنجالی فیلم «مست عشق» از محسن چاوشی


برترین ها/ در سه روز گذشته کمپین تبلیغاتی بزرگی در فضای مجازی از سوی دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان فیلم «مست عشق» در فضای مجازی راه افتاده که در این کمپین، سوء استفاده غیراخلاقی عجیبی از نام و صدای محسن چاوشی صورت گرفته است.
برترین‌ها: در سه روز گذشته کمپین تبلیغاتی بزرگی در فضای مجازی از سوی دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان فیلم «مست عشق» در فضای مجازی راه افتاده که در این کمپین، سوء استفاده غیراخلاقی عجیبی از نام و صدای محسن چاوشی صورت گرفته است. 

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: در شرایطی که گفته می‌شود بیش از یک میلیارد تومان هزینه پخش این تبلیغات تیزر و تصاویر «مست عشق» روی قطعات قدیمی محسن چاوشی شده، این تبلیغات غیراخلاقی بالای 14 میلیون بازدید را بر اساس مشاهدات تحقیقی دریافت کرده و این در شرایطی‌ست که مدیر تولید «مست عشق» قرار بود هفته گذشته قرارداد رسمی استفاده از آثار قدیمی محسن چاوشی را امضا و سپس نسبت به استفاده از آنها در تبلیغات اقدام نماید.

پیگیری اطرافیان چاوشی از مدیران تولید و برخی دست اندرکاران «مست عشق» درباره این رویه غیرحرفه ای بی نتیجه مانده و آنها اجرایی شدن این کمپین را تصمیم مدیران تبلیغاتی این فیلم دانسته اند و معتقدند: «چون آقای فتحی در بوشهر در حال تصویربرداری از مجموعه و اثر جدیدی ست، دسترسی به ایشان برای تایید قرارداد ممکن نیست!».

این سوء استفاده غیرخلاقی از نام محسن چاوشی درتبلیغات «مست عشق» زمانی آزاردهنده تر به نظر می آید که این خواننده به دلیل احترامی که به «حسن فتحی» قائل است، پذیرفته بود درباره این موضوع گفتگو کند ولی دست اندرکاران «مشت عشق» از یک هفته قبل تماس اطرافیان چاوشی را پاسخ ندادند و به یک باره این کمپین تبلیغاتی بدون اجازه، تایید و حتی مشورت با چاوشی بصورت گسترده و میلیونی در حال اجرایی شدن است.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط