یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 13:14

کد خبر 471780

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:30:00


ثبت ۲۵ میلیمتر بارش در شهر پری استان زنجان


ایرنا/ کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در این استان از دوشنبه شب در مجموع بارش‌های خوبی روی داد که بیشترین آن در ایستگاه پری با ۲۵ میلیمتر گزارش شد.

حسین سلطانی، کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در این مدت شهر زنجان نیز ۱۸ میلیمتر بارندگی را ثبت کرد، اظهار کرد: امروز نیز آسمان مناطق مختلف استان قسمتی ابری پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: این شرایط جوی در بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید همراه می شود و بارشهای پراکنده ای نیز محتمل است.

سلطانی اظهار داشت: این شرایط جوی تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان ادامه می یابد و بارش ها به صورت خفیف و پراکنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: دمای هوا نیز از دیروز (دوشنبه) به طور نسبی در استان کاهش یافته است که این هوای خنک تا روز پنجشنبه هفته جاری کماکان در استان مستقر خواهد بود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۶ درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۰ درجه، ابهر پنج و ۱۹، خرمدره پنج و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۸ درجه، قیدار سه و ۱۶ درجه، سلطانیه سه و ۱۹ درجه و ماهنشان هفت و ۲۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط