یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 13:23

کد خبر 471901

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:32:00


بازی Sonic Rumble به‌زودی معرفی خواهد شد


گیم فا/ به گفته‌ی یک منبع افشاگر، شرکت سگا (Sega) به‌زودی از عنوان Sonic Rumble که ظاهراً از بازی Fall Guys: Ultimate Knockout الهام گرفته است، رونمایی خواهد کرد.

از عنوان Sonic X Shadow Generations گرفته تا سومین فیلم سینمایی Sonic، طرفداران این فرنچایز در ماه‌های آینده منتظر چیزهای زیادی هستند و به نظر می‌رسد که یکی از بازی‌های معرفی نشده‌ی Sonic نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

Midori، افشاگر مشهور شرکت سگا و استودیوی Atlus، اخیراً با انتشار پستی در توییتر خود ادعا کرد که به‌زودی از یک عنوان فرعی فرنچایز Sonic به نام Sonic Rumble رونمایی خواهد شد. این بازی از عنوان بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout الهام گرفته و برای گوشی‌های هوشمند در حال توسعه است.

همچنین این منبع در ادامه گفت که سگا تعدادی دامنه برای بازی ثبت کرده است که می‌توان به sonicrumble.com، preview-sonicrumble.sega.com و sonicrumble.sega.com اشاره کرد، اگرچه در حال حاضر نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. هنوز مشخص نیست که این بازی در چه تاریخی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، Midori چندی پیش نیز ادعا کرد که دنباله‌ی بازی Sonic Frontiers در حال ساخت است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط